بورسبورس اوراق

فریاد معترضان در فاینکس یازدهم / شاپور محمد: مشکلات را حل می‌کنیم

امروز در حالی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افتتاح شد که وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی از غایبان بزرگ این رویداد مالی بودند. در بخشی از سخنرانی‌های رئیس سازمان بورس تعدادی از سرمایه‌گذاران سعی کردند صدای اعتراض خود را به شاپور محمدی برسانند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز نمایشگاه بورس، بانک بیمه، در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد. در این نمایشگاه شاپور محمدی – رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، سورنا ستاری – معاون علمی فناوری رئیس جمهوری و عبدالناصر همتی – رئیس کل بیمه مرکزی – حضور داشتند، اما عدم حضور ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد بیش از پیش به چشم می خورد.

محمدی در قسمتی از صحبت های خود گفت که امیدوارم امسال بازده مناسبی در بورس داشته باشیم و مهمترین هدف این نمایشگاه را فرهنگسازی عنوان کرد و گفت: امیدواریم شرکت ها در این نمایشگاه مخاطبان خود را پیدا کنند.

وی در حالی که رئیس کل بانک مرکزی در افتتاحیه این نمایشگاه حضور نداشت مدعی شد که حضور بانک‌ها امسال در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه پر رنگ بود و ادامه داد: امسال در بحث اصلاح مربوط به توقف و بازگشایی نمادها اتفاق‌های مناسبی رخ داد.

در بخشی از این مراسم سهامدار یکی از شرکت‌ها در اعتراض به عملکرد سازمان بورس عنوان کرد که ما به شما به عنوان نهاد ناظر اعتماد کردیم، ولی در حال حاضر سرمایه ما بلوکه است و جلوی خانواده خود سر افکنده هستیم. شاپور محمدی در پاسخ به این سهامدار گفت: احتمالا نماد شرکت «های وب» منظورشان است، تمام تلاش سازمان بورس این است که این موضوع حل شود.

وی درباره نمادهای متوقف نیز گفت: امیدواریم امسال کاهش نمادهای بسته داشته باشیم.

رئیس سازمان بورس با تاکید بر اینکه امسال حجم مبنا و حد نوسان را بازبینی خواهیم کرد، اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه به استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که محور آن‌ها فناوری است کمک خواهد کرد که از آخرین تکنولوژی در بازار استفاده کنند.

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا