امور زیربناییراه و ساختمان

انتقال محموله بقایای پیکرجان باختگان سانحه سقوط هواپیما/ ادامه جستجوها با ۱۴ تیم امدادی

انتقال محموله بقایای پیکرجان باختگان سانحه سقوط هواپیما/ ادامه جستجوها با 14 تیم امدادی

در سی و سومین روز از حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج یک محموله ۳ بسته‌ای حاوی بقایای پیکر جان باختگان این سانحه به پایین ارتفاعات دنا منتقل شد.

به گزارش آرمان اقتصادی،، مدیرکل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم اکنون نیرو‌های امدادی در ارتفاعات دنا در حال جستجوی بقایای پیکر جان باختگان حادثه سقوط هواپیما‌ ای تی آر ۷۲ شرکت آسمان هستند،گفت: یک محموله ۳ بسته‌ای دیگر از بقایای پیکرجانباختگان پرواز تهران-یاسوج به پایین ارتفاعات دنا منتقل شد.

جهانبین اضافه‌کرد: این بقایا پس از ۶ روز تلاش بی‌وقفه نیرو‌های امدادی هلال‌احمر، باشگاه کوهنوردی قدویس، هیأت کوهنوردی دنا و نیرو‌های مردمی کشف، به پایین قله انتقال و به پزشکی قانونی استان تحویل شد.

امان اله جهانبین افزود: ۱۴ نیروی امدادی و کوهنوردی به صورت شبانه روز در ارتفاعات دنا مشغول انجام عملیات جستجو هستند.

یاسوج

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت جستجو برای نیرو‌های امدادی مستقر در ارتفاعات دنا قرار است امروز نیرو‌های تازه نفس در ارتفاعات دنا هلی برن شوند.

۲۹بهمن سال ۹۶ هواپیمای‌ ای. تی. آر ۷۲ تهران به یاسوج پس از ۵۵ دقیقه پرواز در ارتفاعات دنا سقوط کرد و ۶۵ خدمه و مسافر این هواپیما جان خود را از دست دادند.

تاکنون پیکر ۸ مسافراین پرواز به خانواده‌های آنان تحویل شده و عملیات جستجو تا یافتن پیکر دیگر قربانیان این حادثه ادامه دارد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا