امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

حجتی علم گرا است/وزارت جهاد کشاورزی سر و سامان گرفته است

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی مَرد عمل و علم‌گرا است، از مجلس خواست تا فرصت مجددی به او بدهند.

به گزارش آرمان اقتصادی، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مخالفت با استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای حجتی از سنگرسازان بی‌سنگر در دوره دفاع‌مقدس بوده و پس از آن در دوره سازندگی هم در استان‌های مختلف مشغول خدمت بوده است.

وی مدعی شد: آقای حجتی یک وزارتخانه ورشکسته تمام‌عیار را تحویل گرفت که حتی کارکنانش جای مناسبی نداشتند، اما امروز این وزارتخانه سر و سامان گرفته است.

همچنین بخوانید

نیکزادی‌پناه در ادامه عنوان کرد: روزی که آقای حجتی وزارتخانه را تحویل گرفت، بخشی از گندم، لبنیات و گوشت را وارد می‌کردیم، اما او این وزارتخانه را از نابودی نجات داده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای حجتی مَرد عمل و علم‌گرا است، تأکید کرد: باید اجازه دهیم آقای حجتی کارش را ادامه دهد تا بتواند مشکلات حوزه کشاورزی را حل کند.

وی درباره انتقادات نمایندگان موافق استیضاح، درباره پیر بودن معاونان وزیر گفت: آقای حجتی با همین نیروهای پیر توانسته است این همه تولید داشته باشد.

نیکزادی‌پناه با بیان اینکه آیا منابعی در اختیار وزیر بوده است که مشکلات کشاورزان را حل نکرده باشد، از نمایندگان خواست تا فرصت مجددی برای خدمت و حل مشکلات حوزه کشاورزی به وزیر جهاد کشاورزی بدهند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا