ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

افزایش ظرفیت ترافیک مخابراتی نقاط پرتردد در نوروز امسال

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت ترافیکی در نقاط پرتردد و آماده‌باش همه حوزه‌های فنی و غیر فنی برای حفظ پایداری شبکه و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان در همه مناطق مخابراتی، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت برای نوروز امسال است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از تارنمای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «سید‌مجید صدری» افزود: افزایش پهنای باند و همچنین در صورت لزوم راه‌اندازی سایت‌های سیار تلفن همراه نسل سوم و چهارم در مناطق دارای بار ترافیکی بالا، برای پوشش کامل نیازهای ارتباطی هموطنان پیش‌بینی‌شده است.
وی از ممنوعیت انجام هرگونه عملیات کابل برگردان در ایام نوروز خبر داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: افزایش کارکرد واحد امور مشتریان در مراکز منتخب و افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه به ‌تناسب رشد ترافیک که در ایام نوروز به ‌صورت پویا انجام می‌شود، از برنامه‌های مجموعه مخابرات برای تسهیل برقراری ارتباطات در روزهای سال نو است.

همچنین بخوانید

به گفته وی، برقراری کشیک‌های نوروزی کارکنان مرکز تماس ۱۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰، تقویت تیم‌های ارتباطی برای هماهنگی پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و همچنین ارایه خدمات به صورت حضوری در دفترهای منتخب از مهم‌ترین برنامه‌ها در این دوره است.

وی برای حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در سراسر کشور بر ارتباط مستمر با استانداری، فرمانداری‌ها و ستاد نوروزی استان در ایام تعطیلات تاکید کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا