بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

فراخوان طرح مشکلات بیمه تأمین اجتماعی کسب‌وکارهای مجازی

دومین فراخوان شناسایی مشکلات کسب‌وکارهای مجازی به‌منظور احصا مشکلات فعالین این حوزه با سازمان تأمین اجتماعی و مسائل مرتبط با آن منتشر شده است. بلاشک اکثریت صاحبان مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یک دید بسیار منفی نسبت به موضوع بیمه تأمین اجتماعی داشته و آن را یکی از موانع کارآفرینی می‌دانند. موضوعاتی همچون بیمه مکرر، بیمه افراد دورکار (فریلنسر) و… از دغدغه‌های اصلی شرکت‌ها است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، بدین منظور اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از تمامی کسب‌وکارهای مجازی و استارت‌آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت می‌کند معضلات، مشکلات و راه‌حل‌های پیشنهادی خود در موضوع بیمه تأمین اجتماعی و موارد مرتبط را تا مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ از طریق پست الکترونیکی info@ecunion.ir و یا شماره فکس ۰۲۱۸۸۲۸۵۵۱۸ ارسال نموده تا پس از جمع‌آوری موارد و تدوین آن، در راستای رفع و ارائه راه‌حل‌های کارآمد مذاکرات با مقامات مسئول انجام پذیرد.

همچنین بخوانید

چالش فوق پس از تجمیع و نهایی سازی از طرق سازمان‌های مرتبط ازجمله سازمان تأمین اجتماعی، ستاد فاوا معاونت علمی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موردبررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا