بورسبورس اوراق

حضور VC ها و فین تک ها از نقاط قوت FINEX است

 

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مغتنمی برای به روز رسانی آخرین دستاوردها و خلاقیت ها در بازار سرمایه است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیاوش وکیلی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با بیان مطلب فوق گفت: نمایشگاه فاینکس دهم یکی از بهترین و موفق ترین نمایشگاه های صنعت مالی کشور بود و امیدواریم در فاینکس یازدهم شاهد حضور پررنگ تمام نهادهای پولی – مالی بویژه بانک ها در این دوره باشیم.

همچنین بخوانید

وی در ادامه افزود: بعد از برجام شاهد حضور شرکت های بین المللی بزرگ خارجی در نمایشگاه بودیم. این شرکت ها در کلاس A دنیا کار می کنند و حضور آنها به بین المللی شدن این نمایشگاه چهره ملموس تر و واقعی تر می بخشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با اشاره به حضور فین تک ها در نمایشگاه فاینکس گفت: حضور صندوق های VC و فین تک ها از نقاط قوت نمایشگاه در دو سال اخیر بود و نشست های بسیار خوبی در این بخش به زبان غیر فارسی برگزار شد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ابزارهای بسیار مناسبی در حوزه فین تک ها معرفی می شود، تصریح کرد: با وجود اینکه هر ساله در نمایشگاه های بین المللی و فیاس (بورس های منطقه خاورمیانه) شرکت می کنیم اما بسیاری از این ابزارها را برای نخستین بار در این رویداد مالی مشاهده می کنیم.

وکیلی در ادامه به اهمیت بهره گیری از ثمرات برجام اشاره کرد و گفت: اقدام به دعوت اقناعی برای حضور بیشتر شرکت های موفق خارجی و حتی منطقه ای در نمایشگاه می تواند منجر به برگزاری کارگاه های جانبی و پنل های تخصصی شود.

وی در ادامه افزود: بحث و بررسی با حضور افراد موثر، صاحب منصبان و کارگزاران بازار پول و سرمایه و واکاوی نمونه های داخلی و خارجی می تواند برای بازار سرمایه ما بسیار مفید فایده باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، علاوه بر معرفی انواع اوراق اسلامی و ابزارهای نوین بازارهای مالی، معرفی شرکت های موفقی که از این ابزار ها به درستی استفاده کرده اند، می تواند کمک شایانی به فعالان اقتصادی کند.

وی ادامه داد: از آنجا که کشورمان در بحث های پولی – مالی تابع موازین فقهی است، به طور قطع دعوت از خبرگان عملیاتی مالی کشورهای مسلمان جهت ارائه و انتقال تجربیات، در این رویداد مالی می تواند مفید باشد.

یادآور می شود، فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی  http://iranfinex.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.

منبع

SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا