خودروصنعت، معدن، تجارت

بدترین خودروهای سال ۲۰۱۸ +عکس

بسیاری از مردم برای انتخاب یک خودروی نو یا کار کرده ، هنوز هم به تست‌ها و بررسی‌های قدیمی دل می‌‌بندند و یا به شیوه‌های قدیمی استناد کرده و یا تلاش می‌کنند با تکیه بر تاریخچه و اسم و رسم برندها به انتخاب خودرو بپردازند. فضای مجازی نیز این روزها کمک بزرگی به مشتریان خودرو می‌کند و بسیاری از مردم می‌توانند اطلاعات زیادی را در خصوص خرید خود کسب کنند.

به گزارش اتوگاید، با تمامی این تفاسیر،  گروه کارشناسی کانسیومر ریپورت در آمریکا لیستی از خودروهای ۲۰۱۸ را ارائه کرده که بهتر است از خرید آنها صرف‌نظر کرده و دوریتان را با آنها حفظ کنید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، کانسیومر ریپورت (بنیاد مربوط به تجربه‌ی مصرف‌کنندگان)، نشان می‌دهد این خودروها در طول بررسی و تست‌های جاده‌ای در سال ۲۰۱۸ کمترین رتبه‌ها را به دست آورده‌اند. با این وجود این گزارش همگان با این نتایج موافق نیستند و آن ها را قبول ندارند.

Suv کوچک- جیپ کامپس

Suv کوچک- جیپ کامپس

کانسیومر ریپورت در خصوص این خودرو اعلام کرده که احتمالا نمی‌توانید SUV بدتری نسبت به این خودروی کوچک در بازارهای جهان بیابید. این سگمنت پرجمعیت‌ترین بخش خودروهای بلند در جهان است و هر روز رقیبی به آن افزوده می‌شود.

Suv متوسط- جیپ رانگلر

Suv متوسط- جیپ رانگلر

انواع قدیمی جیپ رانگلر (نه مدل‌های جدید آن) در تست‌های جاده‌ای با فاصله زیاد از رقبا در جایگاه‌های پائین این کلاس قرار دارند و به همین دلیل خودروی خوبی به شمار نخواهند آمد.

Suv لوکس بزرگ- کادیلاک اسکالید

Suv لوکس بزرگ- کادیلاک اسکالید

در حال حاضر بازارهای جهانی از SUV های بزرگ لوکس پر شده‌اند و شاسی‌یلندهای سه ردیف‌ها بیشتر از قبل در برابر هم قدرت‌نمایی می‌کنند. با این وجود کادیلاک اسکالید زیبا در این سگمت به دلیل عدم راحتی صندلی‌ها در برابر رقبایش به شدت مورد انتقاد قرار دارد. ردیف سوم صندلی‌هایش به شدت تنگ است و از قابلیت اعتمادپذیری کمی برخوردار است.

خودروی کامپکت لوکس- لکسوس  IS300

خودروی کامپکت لوکس- لکسوس  IS300

زمانی که این خودروی لکسوس در طبقه‌ای از خودروهای کامپکت لوکس با ب‌ام‌و سری ۳، آئودی A4، مرسدس بنز کلاس C یا جگوار XC رقابت کند، شانسی برای کسب رتبه بالا ندارد. با این وجود لکسوس  IS300 به تنهایی خودروی چندان بدی به شمار نمی‌آید.

پیک‌آپ کامپکت- تویوتا تاکوما

پیک‌آپ کامپکت- تویوتا تاکوما

اگر پشت فرمان بشنید، در موقعیت کوتاه‌تری نسبت به بقیه خودروهای این بخش قرار خواهید گرفت. درون کابین راحت نخواهید بود و حرکت خودرو انعطاف زیادی را از خود نشان نمی‌دهد. کابین خودرو نیز مدرن به نظر نمی‌رسد. بنابراین گزارش‌های مربوط به مصرف کنندگان رضایت چندانی را از این خودرو نشان نمی‌دهد.

خودروی کامپکت- فیات ۵۰۰L

خودروی کامپکت- فیات 500L

هرگز پشت صندلی‌های این خودرو راحت نخواهید نشست، جای زیادی هم برای حرکت اضافی نخواهید داشت. صندلی‌های خودرو نیز بیش از صاف و خشک طراحی شده‌اند. این خودرو. از  IIHS نیز کمترین رتبه ایمنی در تست همپوشانی کوتاه از ناحیه روبه‌رو را کسب کرده تا در کنار دیگر معایبش در این سگمت نگران‌کننده به نظر برسد.

خودروی میدسایز- نیسان آلتیما

خودروی میدسایز- نیسان آلتیما

این خودرو اسم و رسم خوبی دارد و نقاط مثبتش هم چندان کم نیست. اما در میان خودروهای سایز متوسط رتبه خوبی به دست نیاورده است. دلایل این رتبه کم فرمان سبک، سامانه اطلاعات و سرگرمی سردرگم‌کننده و گیربکس CVT است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا