خودروصنعت، معدن، تجارت

بهترین خودرو بازار آمریکا +تصاویر

برخلاف تویوتا که قصد دارد کارخانه‌هایش در فرانسه را ارتقاء دهد، لکسوس تصمیم گرفته به خط تولیدش در ناحیه اروپا پایان دهد تا اروپایی‌ها دیگر شاهد ساخت UX های جذاب برند ژاپنی در کشورشان نباشند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، مدل‌های کراس‌اوور جدید لکسوس که پیشتر در نمایشگاه خودرویی ژنو سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد، قرار است به رقابت با ب‌ام‌‌و X2 بپردازند و نسخه‌های تولیدی این خودرو در هفته‌های آینده در نمایشگاه خودرویی ژنو به نمایش درخواهد آمد.

لکسوس

پلت‌فرم ماژولار TNGA تویوتا که قبلا در ساختار نسخه‌های CH-R به کار رفته اینک در کالبد لکسوس‌های کوچک UX دیده می‌شوند. این در حالیست که در اوایل ماه جاری میلادی تویوتا اعلام کرد که کارخانه‌اش در شمال فرانسه را برای تولید پلت‌فرم‌های TNGA ارتقاء خواهد داد. با این وجود لکسوس تولید  UXهای آینده در اروپا را رد کرده  و اعلام کرده مدل‌های ساخته شده ژاپنی را وارد اروپا می‌کند.

لکسوس

با این وجود لکسوس تلاش دارد کراس‌اوورهای بیشتری را با ساختار و پلت‌فرم فعلی به فروش برساند.

براساس نظر سنجی موسسه جی. دی پاور لکسوس به عنوان کم مشکل‌ترین برند خودرویی در آمریکا شناخته شده و کیفیت خوبی را در طول یک بررسی سه ساله از خود نشان داده است.

لکسوس

جی.دی پاور در این بررسی به سراغ مشتریان و مالکان می‌رود تا از رضایت مشتریان در خصوص نحوه عملکرد محصولاتشان در طول سه سال آگاه شود.

شاخص این خودرو اصلاحا PP100 نامیده می‌شود و میزان اشکالات بروز کرده در هر ۱۰۰ خودرو اشاره دارد. این شاخص در لکسوس نسبت سال‌های قبل حدود ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد و به عدد ۱۴۲ می‌رسد.بیشترین اشکال‌ها در سیستم صوتی، ارتباطی و راه‌یاب ماهواره‌ای گزارش شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا