بورسفرابورس

قهرمانی تیم فوتسال فرابورس ایران در رقابت‌های دهه فجر بازار سرمایه

تیم فوتسال فرابورس ایران با تیم‌های اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، سازمان بورس، مدیریت فناوری بورس تهران، سپرده‌گذاری مرکزی و بورس تهران وارد زمین بازی شد که توانست بدون شکست در تمامی این رقابت‌ها پیروز شود.

تیم فوتسال فرابورس ایران در رقابت‌های ورزشی ارکان بازار سرمایه که توسط سازمان بورس و اوراق بهادار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، مقام قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، میان ارکان بازار سرمایه کشور در رشته‌های ورزشی مختلف رقابت‌هایی برگزار شد که فرابورس ایران در رشته فوتسال با غلبه بر تیم سپرده‌گذاری مرکزی در فینال مسابقات، موفق به کسب مقام نخست شد.

همچنین بخوانید

مسابقات فوتسال در دو گروه ۴ تیمی برگزار شد که فرابورس ایران با ۳ بُرد و ۹ امتیاز با کسب رتبه نخست از گروه خود به نیمه‌نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه‌نهایی نیز فرابورس توانست در رقابت با تیم شرکت بورس تهران پیروز شود و به فینال راه یابد که در نهایت به مقام قهرمانی دست یافت.

در مجموع تیم فوتسال فرابورس ایران با تیم‌های اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، سازمان بورس، مدیریت فناوری بورس تهران، سپرده‌گذاری مرکزی و بورس تهران وارد زمین بازی شد که توانست بدون شکست در تمامی این رقابت‌ها پیروز شود.

گفتنی است فرابورس ایران در رشته‌های کارتینگ و بولینگ مسابقات دهه فجر نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آورد.

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا