بانکبانک و بیمه

بازدید نماینده مردم فردوس، بشروییه و طبس از الگوی اقتصاد مقاومتی

 

امیر حسنخانی نماینده مردم فردوس، بشروییه و طبس در مجلس شورای اسلامی وهیات همراه از خانه توسعه گلباف و کانون های کاروزندگی در این منطقه بازدید کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مدیرعامل معین اقتصادمقاومتی گلباف  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این بخش گفت: تحقق اقتصادمقاومتی، مشارکت جمعی  می طلبد و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی گلباف با مشارکت چهار مجموعه (انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف) به عنوان شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت  در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بر می دارند.

محمدحسین حسین زاده با تشریح وظایف  اعضای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت افزود: هدف این شبکه، تولید در روستاها و شهرهای کوچک  و مصرف در شهرهای بزرگ است. وی ایجاد اشتغال خرد را گامی مهم درتحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهارداشت: برنامه پنج ساله شبکه کارآفرینی اجتماعی  رسالت ایجاد ۵۰۰شغل پایدار در گلباف است.

حسین زاده یادآور شد: الگوی توسعه شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت  به  استان های دیگر از جمله  مازندران، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و… ورود کرده و مشاغلی نیز ایجاد شده است. سال گذشته استان کرمان از سوی وزارت کشور به عنوان پایلوت اقتصادمقاومتی انتخاب شد. همچنین این استان به هشت منطقه تقسیم و بانک قرض الحسنه رسالت معین اقتصادمقاومتی گلباف شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا