امور زیربناییراه و ساختمان

صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه امام(ره)

روادید کاغذی ­در تعامل وزارت امور خارجه و نیروی انتظامی از امروز در فرودگاه امام خمینی(ره)حذف شد و روادید الکترونیکی جای آن را گرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، این اقدام برچسب روادید که پیش از این در گذرنامه مسافران خارجی الصاق می شد حذف و اطلاعات روادید بصورت سیستمی در گیت گذرنامه پلیس خوانده می شود.

بنابر این گزارش، با حذف برچسب های فیزیکی،صدور روادید الکترونیکی موجب سهولت مراجعات و کاهش قابل توجه زمان مسافران ورودی خواهد شد.

هم اکنون روزانه ۱۲۰۰ روادید در فرودگاه امام خمینی صادر و با این اقدام پیش بینی می شود این میزان تا ۳ برابر افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت  شهرفرودگاهی امام خمینی گفت: این فرودگاه باید پیشران در هوشمندسازی همه تقاضاها و خدمات مورد نیاز مسافران باشد و صدور روادید الکترونیکی گام نخست این مهم است.

شهرام آدم نژاد با اعلام این خبر افزود: برای تحقق فرودگاه الکترونیک در حال برنامه ریزی و فعالیت هستیم و مجموعه فناوری اطلاعات شهر فرودگاهی امام خمینی ماموریت ویژه ای دارد.

وی گفت: نخستین گام در خدمات الکترونیک فرودگاه همین صدور روادید الکترونیکی است که شرکت فرودگاهی برای تسهیل امور مسافران خارجی زیر ساخت و محل مناسب را اختصاص داده است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: علاوه بر ارتقا پرتال فرودگاه و طراحی اپلیکیشن تلفن همراه همچنین تابلوی اطلاعات سفر،امکانات پارکینگ و دیگر مجموعه های خدماتی متعدد ترمینال در اولویت خدمات الکترونیکی قرار دارد.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا