صنعت، معدن، تجارت

تامین زیرساخت لازم برای گسترش فعالیت شهرک صنعتی شهید بابایی شازند

شازند- وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین و فراهم سازی زیرساخت لازم برای گسترش فعالیت شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری عصر پنجشنبه در جریان بازدید از شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان شازند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از یک شرکت تولید کننده مواد اولیه محصولات دارویی و بهداشتی در شهرک صنعتی شهید بابایی شازند بازدید به عمل آمد که خوشبختانه این کارخانه از روند فعالیت و تولید مطلوبی برخوردار و در حال سپری کردن فرآیند رشد خود است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در آینده با وعده ای که از سوی وزارت صنعت و معدن داده شده، این شرکت توسعه داده خواهد شد تا فعالیت و تولید آن گسترش یابد.

شریعتمداری بیان کرد: مجموعه شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان شازند با وجود اینکه برخی واحدهای صنعتی آن در حداکثر ظرفیت خود کار نمی کنند، زنده و فعال است و وضعیت نسبتا خوبی دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در رابطه با مسائل زیرساختی این شهرک صنعتی، همکاران ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت با استقرار یک تیم در این شهرک، پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این اقدام و پیگیری به منظور حل مشکلات زیرساختی در راستای گسترش فعالیت این شهرک صنعتی صورت می گیرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا