انرژی

منبع سوختی گازوئیل در ساختمان «برق حرارتی» وزارت نیرو وجود ندارد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: عملیات اطفای حریق ساختمان «برق حرارتی» وزارت نیرو در حال حاضر از طریق تزریق آب در حال انجام است.

مهدی داوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حریق در طبقه منفی چهار ادامه دارد و فعلا به هیچ طبقه دیگری سرایت نکرده است، اظهار کرد: کار عملیات ما تمام نشده و دستور اتمام عملیات صادر نشده است و ما تاکتیک را عوض کرده‌ایم و آتش نشانان از طرف دیگری در حال نفوذ به طبقه منفی چهار هستند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی در مورد اینکه آیا مخزن گازوئیل در طبقه منفی پنج وجود دارد یا خیر؟ گفت: اطلاعاتی که از طبقه منفی پنج داریم این است که در آنجا موتورخانه است و منبع سوخت گازوئیلی در آن وجود ندارد. آنطور که به ما اطلاع داده‌اند منبع آب ۲۰ هزار لیتری در طبقه منفی پنج وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه عملیات اطفای حریق ادامه دارد، تصریح کرد: کم شدن دود و حرارت نشانه خوبی است و امیدواریم که در ساعات آینده عملیات با موفقیت به اتمام برسد.

همچنین بخوانید

داوری افزود: دستور تخلیه و خروج آتش نشانان به معنای توقف عملیات نیست و سعی کردیم که با ریسک کمتر عملیات را با احتیاط ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: با توجه به آنکه سازه ساختمان فلزی است ممکن است که اتفاقاتی برای آن پیش بیاید ولی با مشورت با کارشناسان به این نتیجه نرسیده‌ایم که ساختمان در حال ریزش است و این را تایید نمی‌کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا