بانک و بیمهطلا و ارز

بیت کوین ۱۷هزار دلاری شد

با وجودزلزله شب گذشته تهران قیمت طلا و ارز امروز در بازار نوسان چندانی نداشت؛هرچند که در بازارهای جهانی با وجود تعطیلات سال نو میلادی شاهد نوسان در دو گروه کالایی نفت و طلا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرآنلاین،امروز هم در بازار جهانی قیمت نفت بالارفت و طلا رو به کاهش گذاشت.این دو کالای استراتژیک در بازار همواره طرفداران خاص خود را دارد.آنطور که اقتصاددانان می گویند،نوسان قیمتی طلا و نفت در جهت عکس هم حرکت می کند.

همچنین بخوانید

گزارش ها نشان می دهد که در حال حاضر قیمت نفت سبک به ۵۸.۹ دلار در هر بشکه رسیده که نسبت به روز گذشته حدود یک دلار افزایش نشان می دهد.

اونس که دیروز تا یک هزار و ۲۶۸ دلار بالا رفته بود،با کاهش ۲ دهم درصدی مجددا روی نرخ یک هزار و ۲۶۴ ایستاد.این تغییر قیمتی نسبت به روزگذشته تقریبا یکسان است.

در بازار طلای تهران به دنبال نوسان قیمت اونس،مثقال طلا نسبت به روز گذشته کاهش داشت و به ۵۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش اندکی به ۱۲۸ هزار تومان رسید.

سکه تمام بهار آزادی هم از این نوسانات در امان نماند؛قیمت هرقطعه سکه بهار آزادی یک میلیون ۳۸۱ هزار تومان رسید که نسبت به نخستین ساعات معامله ۵ هزار تومان کاهش نشان می دهد اما نسبت به روز گذشته بدون تغییر است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا