بانکبانک و بیمه

کارت بانکی بیت کوین به بازار می‌آید


یک استارتاپ انگلیسی در حال راه اندازی روشی برای مبادل ارز مجازی است. در این روش، کاربران قادر هستند با استفاده از یک کارت بدهی در هر مکانی از کشور که کارت ویزا پذیرش می شود، بیت کوین موجود در کارت خود را خرج کنند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، این استارتاپ که London Block Exchange (LBX) نام دارد به خرده فروشی ها و مؤسسه های سرمایه گذاری این امکان را می دهد که با استفاده از ارز مجازی خرید و فروش کنند. ارزهای مجازی قابل پشتیبانی توسط اپلیکیشن این شرکت عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، مونرو و ریپل هم چنین این اپلیکیشن به «دراگون کارت» هم متصل می شود که در این صورت کاربران می توانند با کسر ۰.۵ درصد کارمزد، در پایانه‌ های فروش POS ارز مجازی مورد نظر خود را به استرلینگ تبدیل کنند.

بنجامین دایوز، مدیرعامل شرکت LBX در این باره گفت: « از این پس در فروشگاه هایی که کارت ویزا پذیرش می شود، ارزهای مجازی بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل هم قابل پذیرش است.»
بنجامین دایوز به سرمایه گذاری آدام براینت بانکدار و مدیر اجرایی و گرداننده تیم پشتیبانی مالی Credit Suisse و UBS ملحق شد.
براینت در این باره گفت: « ارز مجازی با شرکت LBX به بلوغ می رسد. ما هم اکنون به افرادی که در پی سرمایه گذاری در ارز مجازی و درک آسان و امن آن هستند، تجربه ای قوی و رشد یافته ارائه می کنیم.»
به نوشته بانکداری الکترونیک، این ابزار مبادله ارز دیجیتال در حال حاضر برای پیش ثبت نام عمومی به صورت زنده در حال اجرا است ولی به منظور ارائه خدمات به همگان، در چند هفته آتی با تعدادی از مؤسسات همکاری خواهد کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا