بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت ارتباط فردا در ۳ عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا با تفکر چابک در حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی، نرم‌افزارهای پولی و مالی، خدمات فین‌تک و سوپرمارکت‌های مالی فعالیت می‌کند. این شرکت در سه عنوان شغلی «کارشناس توسعه پروژه باشگاه مشتریان»، «گرافیست و نویسنده محتوا» و «کارشناس پشتیبانی و فینوتک» دعوت به همکاری می‌کند. شرایط و وظایف هر یک از حوزه‌های شغلی به شرح زیر است:

عنوان شغلی

وظایف اصلی

همچنین بخوانید

شرایط احراز

موارد مزیتی
کارشناس توسعه پروژه باشگاه مشتریان
  • طراحی و توسعه برنامه وفاداری مشتریان در باشگاه مشتریان بر اساس روند رفتاری مشتریان و استراتژی‌های جاری بانک
  • کنترل و پیگیری عملیات اجرایی طرح‌های باشگاه مشتریان
  • تهیه گانت چارت و برنامه‌ریزی زمانی برنامه‌های اجرایی و گزارش‌های دوره‌ای از برنامه‌های پیاده‌سازی شده در باشگاه مشتریان
  • کنترل و بازبینی فرآیندهای جاری، ثبت فرآیندهای جدید
  • کارشناس یا کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
  • توانایی حل مشکل و مدیریت در شرایط پیچیده
  • قابلیت اولویت‌بندی پروژه‌ها و اجرای وظایف متعدد برای دستیابی به اهداف بهره‌وری و کسب‌وکار
  • توانا در نامه‌نگاری‌های اداری توانمند در بازاریابی مبتنی بر محتوا
  • آشنا به انجام بنچمارک و مطالعات بازار
  • توانمند در بررسی تحلیل داده و نتیجه‌گیری توانایی کار با برنامه‌های Word, Excel, Powerpoint
  • آشنایی با مفاهیم پایه‌ای در فرآیندنویسی
  • مشتاق در حوزه توسعه فردی و آموزش
  • توانمند در خلاقیت و نوآوری
  • دارای روحیه رهبری به‌منظور به‌کارگیری افراد تیم
  • داشتن روابط مؤثر برای برقراری ارتباط با افراد مختلف در بخش‌های پروژه
  • توانایی کار در محیطی رقابتی
گرافیست و نویسنده محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • تولید محتوای متناسب با نیاز واحد (نوشتن محتوا)
  • تهیه بروشور و راهنمای استفاده از سرویس‌های ارائه‌شده فینوتک
  • با افزایش حجم کار در آینده نردیک، نقش هماهنگ‌کننده نیز به وظایف فرد اضافه می‌شود
  • آشنا به مفاهیم زیبایی‌شناسی، رنگ و طراحی
  • مسلط به نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی
  • توان نگارش بالا
  • سابقه کاری مرتبط و مفید
  • آشنا به مفاهیم و استانداردهای UX
  • خلاق، متعهد به زمان‌بندی‌های تعیین‌شده، توان یادگیری بالا و دارای روحیه کار تیمی
  • ارسال نمونه کار بعد از هماهنگی اولیه الزامی است

کارشناس پشتیبانی و فینوتک
  • پیگیری درخواست‌های مشتریان فعلی که اغلب کسب‌وکارها هستند و شناسایی نیازهای آنها
  • انجام پیگیری‌های لازم برای پیشبرد امور مشتریان جدید
  • توانایی درک صحیح و هوشیاری و قدرت تحلیل بالا از نیازهای مشتریان به‌منظور تعریف و استخراج پروژه‌‌های جدید و ارائه سرویس‌های نوآورانه
  • انتقال درست مشکلات مشتریان به مجموعه در راستای ارتقای محصولات فعلی
  • طراحی و پیاده‌سازی مستندات و راهنماهای مورد نیاز کسب‌وکارها برای سهولت در استفاده از سرویس‌های فینوتک
  • رصدکردن تراکنش‌ها، صورتحساب‌ها و حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی سرویس‌های ارائه‌شده به کسب‌وکارها
  • دانش فنی در حوزه IT
  • حداقل ۳ سال سابقه کاری در حوزه‌های مشابه و مرتبط
  • کنجکاو، چالش‌پذیر و دارای روحیه حل مسئله در پروژه‌های جدید
  • نتیجه‌گرا و مستقل در پیاده‌سازی ایده‌های جدید
  • پیگیر و صبور در تعامل با مشتریان

واجدین شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود به بات تلگرام شرکت ارتباط فردا به آدرس join_efarda_bot@ مراجعه کنند.

منبع: راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا