بانک و بیمهبیمه

هشدار چندباره تامین اجتماعی به بیمه شدگان

گزارش شده است مجموعه ای تحت عنوان متولی بیمه سلامت با در اختیار داشتن برخی از اطلاعات بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازماندگان بیمه شدگان متوفی سازمان تامین اجتماعی، با برقراری تماس تلفنی و بعضاً با مراجعه حضوری به درب منازل این افراد، ادعای صدور کارت طلائی سلامت و رفاه کارت می کنند که بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز هوشیار باشند که این ادعاها کذب است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی برای چندین بار با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: " کارکنان واحدهای اجرایی و درمانی این سازمان هیچ گونه تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به منازل بیمه شدگان به منظور ارائه کارت سلامت و غیره نداشته و ندارند و مخاطبان؛ هرگونه برنامه جدید این سازمان را فقط از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و یا رسانه های جمعی پیگیری کنند. اصل موضوع نیز از سوی مراجع ذیربط در سازمان تامین اجتماعی در حال پیگیری و برخورد قانونی است.

همچنین بخوانید

از بیمه شدگان و مستمری بگیران محترم تقاضا می شود در صورت تماس و یا مراجعه حضوری افراد ذکر شده، مراتب را از طریق شماره تلفن ١۴٢٠ به مرکز ارتباطات مردمی این سازمان گزارش دهند."

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا