بانکبانک و بیمه

مقاله بانک اقتصادنوین، مقاله برتر شد


همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مقاله علمی-پژوهشی شکوفه سادات اشرف زاده از بانک اقتصادنوین به عنوان مقاله برتر قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که با حضور ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، سیامک دولتی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین و جمعی از مدیران عامل بانک ها و پژوهشگران در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار شد، از مقاله شکوفه سادات اشرف زاده با عنوان "بررسی نرخ وصول در قراردادهای مشارکتی و بازدهی ثابت با استفاده از نظریه بازی ها" از شعبه تقی آباد مشهد بانک اقتصادنوین به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر شد.

این مقاله به صورت مشترک توسط شکوفه سادات اشرف زاده از بانک اقتصادنوین، دکتر سیدمحمدجواد رزمی،‌ دکتر محمدرضا لطفعلی پور و دکتر مهدی فیضی از دانشگاه فردوسی مشهد حایز رتبه برتر گردید.
در این مراسم رییس کل بانک مرکزی طی سخنانی گفت: ضرورت دارد بانک ها علاوه بر تکیه بیشتر بر بخش تحقیق و توسعه خود، ارتباط خود را با سایر مراکز علمی و پژوهشی تقویت کنند تا از این مسیر بتوانند از پتانسیل های بزرگ مراکز علمی و پژوهشی برای حل مشکلات نیز تسریع در توسعه و پیشرفت نظام بانکی بهره مند شوند.
دکتر ولی اله سیف با تاکید بر نقش و اهمیت پژوهش و پژوهشگران در تحقق نظام بانکی مطلوب گفت: امسال نیز مانند سالیان گذشته، مراسم هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای بانک مرکزی به شمار می‌رود تا در کنار پرداختن به مسئولیت‌های اجرایی، با تعیین جهت‌گیری‌های جدید و نیازمندی‌های نظام بانکی در حوزه‌های پژوهشی، از ظرفیت‌های صاحب نظران فعال در این عرصه حداکثر استفاده را ببرد.
همچنین علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی در سخنانی گفت: افزایش تعاملات پژوهشکده پولی و بانکی با شبکه بانکی در سال‌های اخیر گواهی بر عزم راسخ این مجموعه برای حل مشکلات پژوهشی و ارتقای هم‌افزایی‌های علمی در شبکه بانکی است. 
وی اظهارداشت: امروزه بر کسی پوشیده نیست که تولید ثروت و بهبود وضع زندگی و رفاه عمومی، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی است و بدون استثنا در تمام کشورهای دنیا، ترویج فرهنگ و ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالان این حوزه به یکی از مهم‌ترین اهداف سیاست‌گذاری در حوزه علم و فناوری تبدیل شده است. 
شایان ذکر است در این مراسم، از ۲۴ پژوهشگر منتخب برگزیده نظام بانکی و پژوهشکده پولی و بانکی تجلیل بعمل آمد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا