بانکبانک و بیمه

۷ عاملی که یک بانک را سودده می‌کند


مجمع عمومی حسابرسی و بازرسی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر عامل، مدیر کل بازرسی، معاونین امور مناطق و اعتبارات و مدیریت کل حراست بانک برگزار شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در مجمع عمومی حسابرسی و بازرسی این استان ضمن تاکید بر رعایت ضوابط و دستورالعمل ها، اظهار کرد : بانک مهر اقتصاد در سالجاری با موانع و مشکلاتی مواجه شد که هزینه هایی بر بانک تحمیل کرد اما با همت و تلاش همه مدیران و کارکنان متعهد، این موانع تا حدود زیادی مرتفع گردید و در نهایت شاهد موفقیت های قابل توجهی بودیم. 

ایمانی افزود: همه باید، دست در دست یکدیگر داده و با عزمی جهادی و تلاشی مضاعف، به منظور کاهش این هزینه ها و جبران عقب ماندگی عملکرد مالی مناسب، شفاف و قابل دفاعی ارائه دهیم و این مهم زمانی میسر می شود که بتوانیم با همه توان و ظرفیت از فرصت باقیمانده تاپایان سال جاری حداکثر بهره برداری را به عمل آوریم. 
ایمانی توجه به اصل مشتری مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر عنوان کرد و ابراز داشت: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات هدفمند با لحاظ اعتبارسنجی و ظرفیت سنجی، پیگیری و وصول مطالبات غیر جاری و معوق، فروش املاک مازاد، استفاده بهینه و بموقع از دارایی ها، استفاده از بسترهای خدمات نوین و کاهش قیمت تمام شده پول می تواند منجر به سودآوری بانک شود.
مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد علیرغم محدودیت های موجود از جایگاه مناسبی در شبکه بانکی کشور برخوردار است و استان آذربایجان شرقی نیز به جهت برخورداری از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدماتی دارای قابلیت منحصر به فردی است باید به درستی از آن استفاده نمود.
مدیر عامل بانک در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران، ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش مضاعف و جهادی تا پایان سالجاری شاهد تحقق بودجه ابلاغی باشیم.
در ادامه، محسن منشوری – مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک – ضمن قدردانی از همکاری مدیران و کارکنان استان در طول دوره بازرسی، گفت: اقدامات مناسبی در راستای رفع ایرادات و اشکالات بازرسی صورت گرفته و ان شاء الله استان در پایان سالجاری به جایگاه واقعی و اصلی خود دست پیدا خواهد کرد.
امیر بهبودی – رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی- نیز گزارشی از وضعیت استان در سال مالی ۱۳۹۵ و هشت ماهه نخست سال ۹۶ ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد که با همفکری و همدلی همکاران و رهنمودهای مدیر عامل و حمایت های مدیران عالی بانک، بتوان برنامه های مورد نظر را محقق نمود.
گفتنی است جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک – به همراه رئیس اداره امور شعب استان از شعب شهید شفیع زاده، شهید باکری، چهار راه آزادی و نور بازدید به عمل آوردند و در خصوص تحقق طرح ارتقاء سود آوری نکات لازم را به کارکنان شعب یادآوری نمودند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا