بانکبانک و بیمه

بانوی قهرمان، سفیر مهرایران شد

با حکم مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

شهربانو منصوریان ، قهرمان ووشوی جهان که بیش از ۳۰ مدال جهانی و آسیایی دارند، طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان “سفیر مهر ایران” منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در مراسم جشن دهمین سالروز فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران با اهدای این حکم به عنوان ” سفیرمهر ایران” معرفی شد.
در متن این حکم آمده است:
ورزش در ایران اسلامی همواره بستری برای تجلی پرفروغ اندیشه ها و رفتارهای نیک در جامعه بوده و ورزشکار وجودی گرانقدر برای تحقق این امر خطیر است.
بر این باور استواریم، اکنون که خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران توفیق یافته است، دستانی را توانمند، اندیشه ای را بارور و خاطری را آرامش بخشد، ترویج فرهنگ غنی قرض الحسنه می تواند با برانگیختن نیت ها و انگیزه‌ی انسانهای بزرگ‌مهر و خیراندیش به توسعه رفاه اجتماعی برای هم میهنان عزیزمان شتابی بیش از پیش بخشد.

بانوی قهرمان، سرکار خانم شهربانو منصوریان
باسلام و احترام
باکمال امتنان و افتخار، نظر به فعالیت های درخشان اجتماعی و فرهنگی سرکارعالی و پیشگامی در امور خیر و انسان دوســتانه، به موجب ایــن ابلاغ به عنــــوان “سفیر مهر ایران” منصوب می شوید.
امید آنکه در پناه الطاف حضرت باریتعالی و در سایه نیک اندیشی و خیرخواهیِ انسانهای شریفی چون شما، بتوانیم در‌مسیر دستیابی به زندگی شرافتمندانه برای مردم عزیز کشورمان گام برداریم.
شایان ذکر است؛ شهربانو منصوریان متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ورزش ووشو در سطح جهان به دست آورده است.

منبع
روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا