بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پیشنهاد اصلاح پلکانی کارمزد شرکت‌های پرداخت

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی پیشنهاد کرد کارمزد شرکت‌های پرداخت به صورت پلکانی اصلاح و از بانک‌ها، پذیرندگان و مشتریان دریافت شود.

مهدی حکیمی ها در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره اصلاح نظام کارمزد، اظهارداشت: شرکت های پرداخت برای اصلاح و بروز شدن شبکه و درآمدهای خود نیازمند بستر پرداخت و شرایطی ایده آل هستند و با توجه به اینکه درآمدی غیر از کارمزد ندارند، باید ساز و کار مناسبی برای این موضوع ایجاد شود.

وی ادامه داد: شرکت های پرداخت به دلیل اینکه در یک ارتباط سه ضلعی متشکل از بانک ها، پذیرندگان و مشتریان قرار دارند، باید درآمد خود را از این سه دسته دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی درباره پیشنهاد خود در جهت اصلاح و تغییر نظام کارمزدها، گفت: به نظر من کارمزد شرکت های پرداخت به صورت پلکانی و از هر سه دسته دریافت شود.

 زیرا هنگامی که کارمزد از این سه گروه دریافت شود و این هزینه میان آنها تقسیم شود، نه تنها هیچ فشاری را متحمل نمی شوند بلکه به نوعی همه درگیر این روند هستند. همچنین اگر یکی از این سه دسته با مشکلی مواجه شوند، دو گروه دیگر این هزینه ها را متقبل شده و شرکت های پرداخت آسیبی نخواهند دید.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا