بانکبانک و بیمه

نقش موثر بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت و اعتماد مشتریان

پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران:

محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سمینار کسب و کار الکترونیک، هدف اصلی از ارتقاء‌ امنیت بانکداری الکترونیکی را، افزایش رضایت و اعتماد مشتریان خواند و گفت: این بانک زیر ساخت های مناسب و مطلوبی در حوزه IT و بانکداری الکترونیک دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پدرام با اشاره به مزایای خدمات بانکداری مدرن بیان داشت: توسعه بانکداری الکترونیک باعث شفافیت بیشتر مبادلات مالی می شود و شفافیت از پیش شرط های مهم بانکداری اسلامی است.

وی افزود: بسیاری از خدمات و محصولات الکترونیکی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نوع خود بی نظیر است و کمتر بانکی از امکاناتی همچون سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین بهره مند هستند.

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران درآمد حاصل از کارمزد دریافتی از محل ارائه خدمات الکترونیکی را به عنوان عاملی موثر در پوشش بخشی از هزینه های عملیاتی بانک معرفی کرد و افزود: باید برای افزایش سهم بانک از خدمات کسب و کار الکترونیک تلاش کنیم و این امر تنها با اهتمام همکاران جوان، متخصص، دلسوز و پویا مسیر می شود.

وی تصریح کرد: همکاران ما در صف باید از این بسترها و امکانات بهترین استفاده را نمایند تا بتوانیم تمامی هزینه های مجموعه را از محل کارمزد عملیاتی پوشش دهیم.

محسن پدرام خاطرنشان ساخت: در سال آینده رویکرد بانک به سمت توسعه IT و بانکداری الکترونیک است و اطلاع رسانی خدمات و محصولات منحصر به فرد این بانک نقش موثری در تسریع بهرمندی مشتریان از خدمات بانکداری مدرن دارد.

منبع
روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا