بانک و بیمهطلا و ارز

افت شدید نرخ یورو و ثبات قیمت سکه

علیرغم افزایش ۱۴ دلاری قیمت طلا در بازارهای جهانی بهای انواع سکه و طلا در بازار تهران تغییر چندانی نداشت؛ همچنین امروز یک دلار آمریکا با ۹۰ ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، ۴۲۱۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از فارس،ثبات قیمت انواع سکه در بازار در حالی امروز صورت گرفت که قیمت طلای جهانی با یک رشد ۱۴ دلاری مواجه شد.

این ثبات قیمتی به دلیل کاهش نرخ دلار بود بنابراین اگر امروز نرخ دلار کاهش نمی یافت باید منتظر افزایش قیمت سکه می شدیم.

امروز در بازار تهران بهای سکه طرح جدید یک‌میلیون و ۴۱۴ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم یک‌میلیون و ۳۶۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شد؛ این دو سکه دیروز به ترتیب یک‌میلیون و ۴۱۱ هزار تومان و یک‌میلیون و ۳۶۷ هزار تومان تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز نیم سکه ۶۹۹ هزارتومان و ربع سکه ۴۰۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شد در حالی که دیروز با قیمت‌های ۷۰۰هزار تومان و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران ۱۲۸ هزار و ۳۳۸ ‌تومان قیمت‌گذاری شد و سکه گرمی ۲۶۲ هزار تومان به فروش رفت در حالی که ‌دیروز هر گرم طلا ‌128 هزار و ۸۴ تومان نرخ‌گذاری شد.

‌بهای اونس در بازار جهانی طلا امروز به ۱۲۵۵ دلار و ۹۱ سنت رسید در حالی که دیروز ‌1241 دلار و ۳۵ سنت درج قیمت شد.

در بازار ارز، امروز یک دلار آمریکا با قیمت ۴۲۱۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۹ تومان کاهش نشان می داد.

نرخ یورو نیز با ۱۸۹ تومان کاهش با نرخ ۵۰۵۳ تومان، پوند انگلیس با قیمت ۵۸۱۴ تومان و درهم امارات با نرخ ۱۱۶۷ تومان داد و ستد شد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا