ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تضمین امنیت و کیفیت شبکه مخابرات در کمیته صدای مشتری

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران درباره تشکیل کمیته صدای مشتری گفته که با جلساتی که به صورت ویدئو کنفرانسی با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار می‌شود، ضمن پیاده‌سازی خواسته‌های مشتریان، دو مساله امنیت و کیفیت شبکه پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با وجود تنوع در ارائه اپلیکیشن‌ها و محتوا که جذابیت بالایی دارند، مشتریان شرکت مخابرات ایران دو مساله امنیت و کیفیت را مهم‌ترین نیازهای خود می‌دانند.

در این باره معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران توجه به ارتقاء شبکه را پیش نیاز ارائه خدمات دانسته و تاکید دارد: در برنامه ره‌نگاشت تحول مخابرات ایران که اساسی‌ترین رویکرد آن توجه به خواست مشتری است، به ارتقاء شبکه برای تامین زیرساخت‌های لازم اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

همچنین بخوانید

داوود زارعیان به آمار مصرف اینترنت اشاره کرد و گفت: هرچند میانگین مصرف اینترنت در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر کمتر است، افزایش نیازهای مشتریان در طول زمان، نشان می‌دهد که تامین زیرساخت‌های لازم بر بستر فیبر نوری که شرکت مخابرات ایران به صورت جدی از سال گذشته در حال پیاده سازی آن است یک ضرورت محسوب می‌شود.

بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، معاون امور مشتریان توجه به تغییر و تحول در حوزه آی تی را ضروری دانسته و تاکید دارد: تغییراتی که در این حوزه در حال انجام است، بر کسی پوشیده نیست. از این‌ رو، همه ما باید با آموزش‌های لازم و استفاده از فرصت‌ها خود را با این تغییرات همگام کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا