بانکبانک و بیمه

بانک ملی انتخاب اول شرکت پالایش نفت تهران


برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در دیدار با لطف الله هنگی مدیر عامل جدید شرکت پالایش نفت تهران در مورد گسترش همکاری های دو جانبه گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، کریمی در این دیدار با تبریک این انتصاب، بانک ملی ایران و شرکت پالایش  نفت تهران را دو نهاد تاثیر گذار در اقتصاد کشور دانست و با اشاره به محصولات نوین بانک ملی ایران گفت: امروز بانک ملی ایران در جایگاهی است که بیش از هر زمان دیگری می تواند به کارکنان شرکت پالایش نفت تهران خدمت رسانی کند. 

مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان بانک ملی ایران، سرعت ارائه خدمت در این بانک را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتخاب اول کارکنان و مجموعه مدیریتی شرکت پالایش نفت تهران همواره بانک ملی ایران است. 
وی افزود: بخش عظیمی از تولید بنزین، گازوئیل و بیش از نیمی از سوخت ناوگان هوایی کشور در پالایشگاه تهران تولید و به بازار عرضه می شود. 
در ابتدای جلسه افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران از وضعیت منابع، مصارف، ضمانتنامه و بانکداری الکترونیک شعبه ممتاز پالایشگاه تهران و مسائل و نیازهای ارزی شرکت پالایش نفت تهران گزارشی ارائه کرد. 
در این دیدار محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران و نادر اکبری وند رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان ،عضو هیات مدیره بانک را همراهی می کردند. 
در پایان نیز از شعبه  پالایشگاه تهران  بانک ملی ایران و شعبه در حال بازسازی شهرری بازدیدی انجام شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا