ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تست سرعت اینترنت از طریق پرتال مخابرات ایران ممکن شد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که این شرکت به عنوان قدیمی ترین و گسترده ترین اپراتور حوزه ارتباطی کشور، امکان سنجش کیفیت سرعت را در پرتال این شرکت برای همه مشتریان فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بید خام اظهار کرد: شاخص های کیفی و کمی شبکه ارتباطی کشور بر اساس حدود آستانه مورد قبول اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص های کیفی از دو منظر مشتری و شبکه مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد تصریح کرد: در صورتیکه هر شاخص بر اساس استاندارد مورد قبول نباشد، عملیات اصلاحی و بهبود برای آن شاخص  صورت می‌گیرد.

همچنین بخوانید

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر پایداری مناسب شبکه ارتباطی در کشور با توجه به گستردگی آن اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران با دارا بودن ۴ میلیون مشتری اینترنت پرسرعت از جایگاه خاصی بر خوردار بوده است. بر این اساس خود را موظف می داند تمام همت و تلاش خود رابرای ارایه سرویس های متنوع و باکیفیت مناسب بکار گیرد.

وی بابیان اینکه ارزیابی و تست های متعددی برای ارایه هر چه بهتر محصولات در حوزه پشتیبانی و خدمات پس از فروش این  شرکت صورت می گیرد گفت: در این حوزه تست سرعت از اهمیت و جایگاه ویژه ای برای کسب رضایت مشتریان برخوردار است و برای انجام آن باید سرور های مناسب و اتصال مستقیم به مودم یا کابل در نظر گرفته شود.

بیدخام با اشاره به اینکه اگر تست سرعت با استفاده از نرم افزار (speed test) در خارج از کشور صورت گیرد، سرعت نمایش داده شده واقعی نیست، تصریح کرد: امکان گرفتن عکس قبل از پایان تست نیز وجود دارد. بدیهی است انتشار مطالب و توضیحات غیر کارشناسانه در شبکه های مجازی، جایگاهی در بین مشتریان گرامی این شرکت نخواهد داشت و احتمال وجود یک خرابی را نمی توان به چندین میلیون مشترک تعمیم داد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه اعتماد این شرکت به پایداری و کیفیت شبکه منجر به نمایش سرعت برای همه مشتریان خواهد بود گفت: شرکت مخابرات ایران همواره آماده پاسخگویی و اصلاح و بهبود خدمات خود است. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا