بانکبانک و بیمه

فروش اوراق گواهی سپرده بانک سامان تا ۲۶ آذر

 


مدیر سرمایه‌گذاری‌ و امور سهام بانک سامان گفت: فروش اوراق گواهی سپرده بانک سامان تا یکشنبه ۲۶ آذر ادامه دارد و هموطنان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور، اقدام به خرید اوراق کنند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، قاسم سرخوش مدیر سرمایه‌گذاری‌ و امور سهام با اعلام این خبر، درخصوص دلایل استقبال از این اوراق تصریح کرد: نرخ سود تضمین‌شده ۱۶ درصدی اوراق گواهی سپرده که بیشتر از نرخ سود متداول پرداختی به سپرده‌های بانکی است در کنار معاف از مالیات بودن آن، سبب شده است تا در دو روز نخست استقبال مناسبی از آن به عمل آید.

مدیر سرمایه‌گذاری‌ و امور سهام بانک سامان گفت: فروش اوراق گواهی سپرده بانک سامان تا روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه ادامه دارد و هموطنان می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک در سراسر کشور، اقدام به خرید اوراق کنند.
گفتنی است، اوراق گواهی سپرده بانک سامان به صورت مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام)، با نام و از طریق سامانه سیما منتشر شده است. این اوراق یک‌ساله با سود ۱۶ درصد سالانه و معاف از مالیات است و سود آن به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود. نرخ بازخرید اوراق در شعب بانک نیز ۱۴ درصد سالانه تعیین شده است.
مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ در تمام ساعت‌های شبانه‌روز پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درخصوص خدمات و محصولات بانک سامان است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا