بورسبورس اوراق

درج نماد یک شرکت گازی در سامانه پس از معاملات

 

نماد معاملاتی شرکت کنترل گاز اکباتان در سامانه پس از معاملات ثبت شد.

 

همچنین بخوانید

شرکت کنترل گاز اکباتان با نماد معاملاتی “ذاکباتا” در سامانه پس از معاملات درج کرد تا شرایط برای عرضه اولیه این شرکت فراهم شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، بر اساس این گزارش؛ شرکت کنترل گاز اکباتان وابسته به شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت(سهامی عام) است که در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه‌گیری گاز شهری در ایران و خاورمیانه مطرح می‌باشد.

این شرکت در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ملی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی سراسری، با هدف خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، شرکتهای گاز استانی و مشترکان گاز طبیعی، از سال ۱۳۶۲ با طراحی و ساخت رگولاتور گاز شهری پا به عرصه تولید تجهیزات صنایع نفت و گاز گذاشت.

همچنین شرکت کنترل گاز اکباتان در کنار تولید تجهیزات و محصولات ایمنی، تنظیم و اندازه‌گیری گاز شهری، توجه ویژه‌ای به بحث تست و کالیبراسیون این محصولات داشته است که ثمره این امر تولید نسل جدید دستگاه‌های تست و کالیبراسیون کنتور و رگولاتور گاز جهت آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و مراکز تست و کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری گاز و همچنین تولید انحصاری دستگاه تست پرتابل کنتور گاز شهری جهت تست و عیب‌یابی کنتور مشترکان گاز به‌صورت درجا و در محل سکونت مشترکان می‌باشد.

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا