بانکبانک و بیمه

مجمع پست بانک ۳ دی ماه برگزار می شود

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پست بانک سوم دی ماه برگزار می شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، پست بانک با انتشار اطلاعیه رسمی در سامانه کدال، اعلام کرد مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ روز یکشنبه ۳ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، دستور جلسه این مجمع استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ وانتخاب حسابرس و بازرس قانونی اعلام شده است.

افزون بر این تمام سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم، نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳ دی ماه ۹۶ به نشانی تهران، میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، نبش کوچه پست، مدیریت شعب شهرستانهای استان (منطقه سه تهران) پست بانک مراجعه کنند.

آخرین اطلاعات مالی

گفتنی است بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت پست بانک «وپست» که در بازار اول «تابلوی فرعی» بورس فعالیت دارد، بسته است و احتمالا بعد از برگزاری این مجمع بزودی بازگشایی آن انجام می شود.

همچنین آخرین تحولات جاری این سهم در بازار سهام نیز نشان می دهد : P/E سهام این شرکت ۶۹.۳۵ مرتبه و EPS آن نیز ۲۶ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

افزون بر این سهامداران عمده پست بانک، شامل یک وزارت خانه و دو شرکت «وزارت اقتصاد با ۵۱ درصد، پرشیان فولاد با ۵ درصد و سازمان خصوصی سازی با ۱۲ درصد» می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا