اقتصاد کلانبورسبورس اوراق

آخرین وضعیت معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی

خدابخش عنوان کرد: آخرین مورد مرتبط با معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها که چند ماه پیش مطرح شد، این بود که باید مجلس اقدام به تعیین تکلیف کند که هنوز نهایی نشده است. بنابراین سازمان بورس در اولین فرصت ، بررسی های لازم را انجام و نتیجه این موضوع را مشخص خواهد کرد.

مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها گفت: آخرین مورد مرتبط با معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها این بود که باید مجلس اقدام به تعیین تکلیف کند که هنوز نهایی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از بورس پرس، محسن خدا بخش در پاسخ به این سئوال که با توجه به سخنان دیروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد امکان برخورداری شرکت ها از معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها در سال آینده، اظهار داشت: واقعیت این است که مواضع اعلامی نیاز به بررسی و استعلام از مراجع دارد تا موضوع روشن شود.

وی ادامه داد: آخرین مورد مرتبط با معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها که چند ماه پیش مطرح شد، این بود که باید مجلس اقدام به تعیین تکلیف کند که هنوز نهایی نشده است. بنابراین سازمان بورس در اولین فرصت، بررسی های لازم را انجام و نتیجه این موضوع را مشخص خواهد کرد. براساس این گزارش،

نوبخت در برنامه خبری دیروز اعلام کرد: سال آینده هر شرکت متقاضی استفاده از معافیت مالیاتی تجدید ارزیابی دارایی‌ها، می‌تواند پس از اعلام و درخواست ، از این معافیت برخوردار شود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا