صنعتصنعت، معدن، تجارت

غربت مرد بزرگ صنایع ایران

محسن جلال پور رئیس سابق اتاق ایران در کانال تلگرامی‌اش از غربت رضا نیازمند پدر صنایع نوین ایران که به تازگی درگذشت، گفته است.

از صبح منتظرم گزارش‌های مراسم تشییع رضا نیازمند را در خبرگزاری‌ها ببینم. اما نه یک خط خبر دیدم و نه یک فریم عکس. انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و متأسفانه شواهد نشان می‌دهد پیکر بنیان‌گذار بزرگ‌ترین صنایع کشور با مظلومیت تمام به خاک سپرده شده است.

خیلی از روزنامه‌ها امروز از کنار خبر درگذشت رضا نیازمند گذشتند و تنها دو روزنامه اصلی کشور در صفحه اول خود به این ضایعه اشاره کردند. روزنامه دنیای اقتصاد و روزنامه ایران درباره جایگاه آقای نیازمند گزارش‌های خوبی انعکاس دادند و تفاوت خود را این گونه به رخ کشیدند.

از صبح چند بار اخبار گروه اقتصادی و خروجی گروه عکس خبرگزاری‌ها را دیده‌ام و باورم نمی‌شود با رضا نیازمند این گونه برخورد شده است. در صدا و سیما هم ظاهرا هیچ اشاره‌ای به این ضایعه نشده است.

باخودم فکر می‌کنم اگر توسعه و اشتغال، امروز به عنوان دغدغه‌های اصلی کشور مطرح می‌شود آیا چنین برخوردی با بنیان‌گذار بسیاری ازصنایع کشور که هم پایه توسعه بوده‌اند وهم اشتغال‌آفرینی کرده‌اند رواست؟

امیدوارم آنها که نتوانستند در تشییع جنازه‌ آقای نیازمند شرکت کنند،ترحیمش را فراموش نکنند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا