بانکبانک و بیمه

دیدار مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به مناسبت هفتم آذر و روز نیروی دریایی ، دکتر عباس عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به دیدار امیر دریادار دکتر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رفت و با ایشان به بحث و تبادل نظر پرداخت .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از  روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، در این دیدار دکتر عسکرزاده ضمن تبریک روز نیروی دریایی به امیر دریادار دکتر خانزادی و تمامی دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حفاظت و حراست از مرزهای آبی ایران را حرکتی سترگ و نقش نیروی دریایی را در منطقه ، نقشی استراتژیک و مهم دانست .

ایشان در ادامه با اشاره به حمایت های همیشگی ارتش ، بویژه نیروی دریایی از بانک حکمت ایرانیان ، از فرمانده نیروی دریایی قدردانی نمود و بر همکاری های بیشتر میان دو طرف در راستای بهبود فرآیند خدمت رسانی هرچه بهتر به کارکنان شریف نیروی دریایی تاکید کرد و سپس به ارائه گزارشی از تازه ترین دستاوردها و خدمات بانک حکمت پرداخت .

همچنین بخوانید

در ادامه امیر دریادار دکتر حسین خانزادی نیز ضمن تشکر از حضور دکتر عسکرزاده با ابراز رضایت از خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان به کارکنان نداجا ، بر تنوع طرحهای تسهیلاتی به کارکنان آجا تاکید کرد و آمادگی خود را برای گسترش همکاریهای هرچه بیشتر در جهت تامین معیشت کارکنان نیز اعلام نمود .

در پایان نیز دکتر عسکرزاده با اشاره به تلاش مستمر بانک حکمت مبنی بر ارائه بهترین و به روز ترین خدمات بانکی به نداجا ، موفقیت و توفیق روز افزون در امور را برای مجموعه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی امیر دریادار دکتر خانزادی از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا