بانکبانک و بیمه

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی

 

دوره آموزشی «آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی-۱» برای رؤسای شعب استان تهران بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، دوره آموزشی «آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی-۱» در سالن کنفرانس دفتر مرکزی بانک قرض الحسنه رسالت با حضور علی محمدی و محمد قماشچی از مدیریت مبارزه با پولشویی و محمدرضا قاسمی کارشناس مبارزه با پولشویی ستاد اجرایی مرکز و گروه های بانکداری اجتماعی و رؤسای شعب استان تهران برگزار شد.
علی محمدی مدیر مبارزه با پولشویی بانک قرض الحسنه رسالت در این دوره مهمترین مسائل و سیاست های پیش رو در حوزه مبارزه با پولشویی را تبیین و بر اهمیت نقش موثر رؤسای شعب در پیشبرد اهداف عالیه این بانک به ویژه پیشگیری از بروز خطرات و تهدیدات با احراز هویت دقیق مشتریان و گزارش دهی، تاکید کرد.
در ادامه محمد قماشچی کارشناس مبارزه با پولشویی ستاد، کارگاه مبارزه با پولشویی را با مشارکت رؤسای شعب برگزار و سرفصل های شناسایی اولیه و کامل اشخاص حقیقی، حقیقی مشترک، حقوقی، در شرف تاسیس و اتباع خارجی و شاخص های معاملات مشکوک به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. به منظور اثربخشی بیشتر مطالب، کلیپ های مرتبط آموزشی اجرا و مثال های متعدد حوزه پولشویی بیان شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا