امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

روند احداث گلخانه در استان تهران طی هفته های اخیر رضایت بخش نیست

تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در جلسه ستاد گلخانه ای این سازمان گفت: روند احداث گلخانه در استان تهران طی هفته های اخیر رضایت بخش نیست.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی اشرف منصوری صبح یکشنبه در جلسه ستاد گلخانه ای سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان این که استان تهران ۳۱۵۰ هکتار گلخانه دارد، افزود: متاسفانه برخی از شهرداری های استان تهران عوارض نامتعارف از این واحدهای تولیدی دریافت می کنند و مانع از احداث آن ها می شوند.

وی سپس افزود: شهرداری ها طبق مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، نباید از سازه های گلخانه ای عوارض دریافت کنند.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان این که در سه نقطه تهران- سرخه حصار، پاکدشت و قرچک قصد راه اندازی شهرک گلخانه ای را داریم، اضافه کرد: توسعه گلخانه ها در افزایش درآمد خانوارهای روستایی نقش بسزایی دارد.

وی از همه عوامل و دست اندرکاران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خواست، هرچه سریعتر موانع پیش رو احداث گلخانه ها را بردارند و افزود: روند جذب منابع و توسعه واحدهای گلخانه ای در هفته های اخیر رضایت بخش نیست و باید این روند در سطح استان تهران شتاب بیشتری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز در این جلسه به تشریح اقدامات انجام شده خود در حوزه احداث گلخانه ها پرداختند

 

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا