بانکبانک و بیمه

بانک صنعت و معدن همگام با تولید است

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران گفت: در جلسات هیئت مدیره انجمن نساجی ایران بسیاری از اعضا از عملکرد بانک صنعت و معدن بسیار راضی هستند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، مدیرعامل فرش نساجی تندیس کاشان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: این شرکت در شهرک صنعتی فتح المبین (زاگرس پارس) واقع شده و یک مجموعه بافندگی است که با بهره گیری ازمتخصصان برجسته و مشاوران مجرب همواره در راستای ارتقا بخشیدن به سطح کیفی فرش ماشینی با حفظ اصالت های بافت سنتی فرش دستبافت ایران تلاش وافری می کند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات بانک صنعت و معدن به واحد ریسندگی ۶ میلیون یورو و واحد بافندگی ۱۴ میلیون یورو است و این تسهیلات برای ایجاد و بازسازی شرکت فرش نساجی تندیس کاشان دریافت شده و از سال ۹۰ با ماشین آلات جدید به فعالیت پرداخته ایم.
وی افزود: فرش نساجی تندیس کاشان ، فرش ماشینی ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه، فرش فانتزی، گلیم و شنل تولید می کند و در حال حاضر میزان اشتغال این مجموعه ۴۳۰ نفر است که با توسعه و گسترش این مجموعه ۲۵۰ نفر افزایش اشتغال خواهیم داشت.
مدیرعامل فرش نساجی تندیس کاشان با تاکید بر این که صنعت نساجی ، موتور محرک اشتغالزایی کشور است و نسبت به صنایع دیگر اشتغال بیشتری ایجاد می کند افزود : تسهیلات بانک صنعت و معدن در جهت رونق اشتغالزایی این واحد صنعتی بسیار تاثیرات مثبتی گذاشته و با ایجاد ارزش افزوده موجب تولید محصولات جدیدتر و با کیفیت تر شده است.
لقمان بیان داشت: خوشبختانه با تسهیلات موثر بانک صنعت و معدن، محصولات فرش نساجی تندیس کاشان با تنوع بیشتری قابل رقابت با نوع خارجی است و ۴۰ درصد از محصولات این شرکت صادر می شود.

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا