بانکبانک و بیمه

پرداخت ۴۶٣٧ میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات ایران در خوزستان

​بانک صادرات ایران با اعطای بیش از ۴۶٣٧ میلیارد ریال طی شش ماه ابتدای سال ٩۶ در استان خوزستان، شرایط اشتغال ۶٢٨۴ نفر را در فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی استان خوزستان از جمله شرکت های بزرگ شیمیایی و پتروشیمی، سیمانی و فولادی و سایر حوزه ها، این بانک با تخصیص بیش از ۴۶٣٧ میلیارد ریال در نیمه اول سال ٩۶، زمینه اشتغال ۶٢۶۴ نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم در واحد های تولیدی و ٢٠ نفر را در بخش مشاغل خانگی فراهم کرده است.

بنا بر این گزارش، طی مدت یاد شده ١٨ واحد بزرگ تولیدی و صنعتی استان خوزستان بالغ بر ٣۶٣٨ میلیارد ریال تسهیلات از بانک صادرات ایران دریافت کرده اند که در این راستا ١٨۶٩ نفر به طور مستقیم و ۴٣٩۵ نفر به طور غیر مستقیم از شرایط اشتغالزایی این سرمایه گذاری ها بهره مند شده اند.

در این استان همچنین بیش از ۴ میلیارد ریال وام قرض الحسنه در قالب طرح مشاغل خانگی توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده که ٢٠ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را مشغول به کار کرده است.

همچنین ۴٨ فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در این استان به ارزش  ٨ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. گفتنی است، بانک صادرات ایران در استان خوزستان در نیمه اول  سال جاری با پرداخت ٩۶٠٧ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به متقاضیان، بیش از ٩٨٧ میلیارد ریال به این بخش تخصیص داده است.   

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا