بانکبانک و بیمه

راه‌­اندازی صفحه رسمی بانک مسکن در اینستاگرام

بانک مسکن به منظور ارایه خدمات به مشتریان خود صفحه رسمی خود در اینستاگرام را راه‌­اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بنابر اعلام بانک مسکن، صفحه اینستاگرام این بانک، با هدف حضور هرچه بیشتر در شبکه‌­های اجتماعی و معرفی ویژگی­‌های خدمات و محصولات و همچنین اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب اخبار و رویدادهای مرتبط با فعالیت این بانک راه‌اندازی شد.

مخاطبان بانک مسکن می‌­توانند برای دنبال کردن صفحه اینستاگرام این بانک از طریق جست‌وجوی عبارت bankmaskan.official دراپلیکیشن اینستاگرام خود و یا مراجعه به این نشانی ازطریق مرروگر اینترنت تلفن همراه، تبلت و یا رایانه شخصی خود اقدام کنند.

همچنین بخوانید

بنابر اعلام بانک مسکن، با توجه به فراگیرشدن اینترنت در دنیا و استفاده روز افزون از فضای مجازی در بین مردم، حضور در شبکه­‌های اجتماعی فرصتی مناسب برای سازمان‌­ها است تا از این فرصت برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان خود استفاده کنند و ضمن معرفی محصولات و خدمات خود به بخشی از نیاز مخاطبان پاسخ دهند. مسکن با راه‌اندازی کانال تلگرام بانک مسکن در چند سال گذشته حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

همچنین این بانک با راه‌­اندازی ربات بانک مسکن از سال گذشته به عنوان اولین بانک در سیستم بانکی نسبت به ارایه خدماتی همچون مشاوره در خصوص دریافت تسهیلات، جست‌وجوی شعب بانک مسکن، قیمت اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، محاسبه مربوط به حساب تامین آتیه طلایی، معرفی خدمات و تسهیلات بانک، مسابقه و نظرسنجی و دریافت نرم‌افزارها پرداخته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا