بانک و بیمهبیمه

زنگنه: بیمه‌ها می‌توانند ضامن کاهش خسارات در محیط‌های پرخطر مانند نفت باشند/ صنعت نفت، صنعتی است که با سه خطر بزرگ روبه‌رو است

وزیر نفت در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه گفت :صنعت نفت، صنعتی است که با سه خطر بزرگ روبه رو است، تولید مواد سوزاننده، سمومی که در چند ثانیه می‌تواند جمعیت زیادی را مسموم کند و دیگری فضای کاری ما است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، بیژن زنگنه وزیر نفت افزود: امروز همانطور که نمی شود کشور را بدون بانک اداره کرد، بدون بیمه  های خوب هم نمی توان کسب و کار را اداره کرد.

وی افزود: در دقایق اولیه حادثه است که عملکرد مهم است. وبیمه ها می توانند ضامن کاهش خسارات در محیط های پرخطر مانند نفت باشند.

زنگنه همچنین گفت: ما فکر نکنیم بیمه خوب بیمه ای است که در مراحل اولیه با اغماض برخورد می کند. بیمه ها می توانند در صنعت نفت ایجاد امنیت کنند و من تقاضایم این است که بیمه را در صنعت نفت سخت و جدی بگیرید و من برای این کار از شما حمایت می کنم.

وزیر نفت گفت: بسیاری از تجهیزاتی که به دلیل ارزانی خریداری می شود ، موجب میلیاردها دلار خسارت می شود.و در زمان قرارداد سختگیری کنید و در دوره اجرا درست کار کنید.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا