بانکبانک و بیمه

امکان اتصال چند حساب‌ بانکی به یک کارت


اتصال چندین حساب در یک بانک یا موسسه مالی و اعتباری به یک کارت امکانپذیر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، مشتریان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همواره از تعداد زیاد کارت های خود گلایه مند هستند. تعداد زیاد کارت ها اگر از بانک های مختلف باشد قابل توجیه است اما برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت افزایش تعداد کارت های خود برای هر یک از حسابهای مشتری یک کارت اختصاص می‌دهند. معمولاً بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت امتیاز ویژه‌ای که صدور کارت‌های عابربانک دارد تلاش می‌کنند برای هر حساب یک کارت صادر کنند. 

این در صورتی است که مشتری می توانند درخواست اتصال حساب‌های مختلف خود در یک بانک را به یک کارت داشته باشد. به عبارت دیگر اگر شخصی در یک بانک دارای حساب کوتاه مدت, قرض الحسنه و یا جاری باشد از بانک درخواست نماید که هر سه حساب فوق را بر روی یک کارت فعال کنند. 
به نوشته اخبار بانک، در این صورت یکی از حسابهای فوق به عنوان حساب پیش‌فرض شناخته شده و دو حساب دیگر به عنوان حساب فرعی تعیین می شود. تفاوت بین حساب اصلی و فرعی در این است که حساب های فرعی تنها در خودپردازهای همان بانک قابل رویت, مشاهده و استفاده است اما حساب اصلی در خودپردازهای همه بانکها و موسسات مالی و اعتباری قابل مشاهده و استفاده میباشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا