بانکبانک و بیمه

پرداخت بیش از ١٢ هزار فقره تسهیلات بانک صادرات در استان البرز

​بانک صادرات ایران در استان البرز طی نیمه اول سال٩۶ بیش از ١٢ هزار فقره تسهیلات بالغ بر ٩ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، از مجموع ٩ هزار  و ٨٠٠ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده توسط این بانک در استان البرز طی نیمه اول سال جاری، مبلغ یک هزار میلیارد ریال در قالب برنامه های حمایتی بانک از اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تخصیص یافته و بیش از ٨٨٠٠ میلیارد ریال در سایر بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی به مشتریان بانک اعطا شده که در مجموع طی این مدت پرداخت ١٢ هزار و ٣١٧ فقره  تسهیلات را به  متقاضیان رقم زده است.

طی این مدت، حجم تسهیلات این بانک در استان البرز در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، به ۴٠٨٣ فقره به ارزش بالغ بر یک هزار میلیارد ریال رسید که بر اساس آن،  ٢٢۴ نفر معرفی شدگان سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) از وام های  قرض الحسنه مشاغل خانگی،  ٣٠٨۴ نفر از وام  قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه و ٧٣٣ نفر از تسهیلات مسکن اقشار ویژه بهره مند شدند. همچنین ٣۶ فقره تسهیلات بهسازی مسکن و حمام  روستایی و ۶  فقره تسهیلات ویژه بنگاه کوچک و متوسط به متقاضیان اعطا شد.

به علاوه، این بانک در استان البرز در نیمه اول سال جاری ٨٢٣١ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٨٨٠٠ میلیاردریال پرداخت کرده که از این میان بخش خدمات و بازرگانی با ۶٣۶۴ فقره تسهیلات به ارزش ١٧٧٧میلیارد ریال  بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. بخش ساختمان و مسکن با ١٣١۵ فقره، صنعت و معدن با ٣٧۴ فقره، کشاورزی با ١٧٣ فقره و صادرات با ۵ فقره به ترتیب در رده های بعدی دریافت تسهیلات از شعب بانک در این استان قرار دارند.

گفتنی است، تا پایان شهریور ماه سال جاری، مانده سپرده های بانک صادرات ایران در استان البرز از ٣٠ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که بیش از ١١ درصد کل مانده سپرده های نظام بانکی را شامل شده است. تا همین مدت نیز بانک صادرات ایران در این استان بالغ بر  ١۵  هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که نسبت مانده تسهیلات بانک به کل شبکه بانکی در استان البرز ١١ درصد بوده است.

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا