بانکبانک و بیمه

بانک صنعت و معدن توانست بخش تولید را در رفع مشکلات همراهی نماید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بانک صنعت و معدن توانست بخش تولید را همراهی نماید تا مشکلاتی را که در این بخش وجود دارد مرتفع سازد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ‌حسن سلیمانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: این بانک به عنوان یک بانک تخصصی و خاص با هدف توسعه صنعت و فعالیت های صنعتی و معدنی اقدامات لازم را انجام می دهد و با توجه به توجیهات اقتصادی روز کشور، بر اشتغالزایی و فعالیت های تولیدی تاثیرات مثبتی گذاشته است.

وی افزود: به میزان راه اندازی و رونق واحدهای تولیدی، میزان اشتغال در کشور افزایش یافته و بیکاری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به عنوان مثال با حمایت های بانک صنعت و معدن از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که در شهرک صنعتی صحنه قرار دارد میزان اشتغال زایی آن منطقه افزایش مناسبی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور ما از منابع بسیار سرشار خدادادی مانند آب و هوای مناسب، خاک، معدن، صنایع وابسته به کشاورزی، صنایع دامی، وجود مناطق نفتی و پتروشیمی برخوردار است با بهره مندی از امکانات این مناطق، می توان بر وابستگی های اقتصادی غلبه کرد و به خودکفایی و استقلال اقتصادی رسید.

نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن بیان داشت: این بانک نیاز به افزایش سرمایه دارد و با توجه به شرایط موجود صنایع کشور ما در این مسیر قطعا کمک خواهیم کرد.

وی عنوان داشت: در حال حاضر فضای تولید در کشور برای تولیدکنندگانی که منابع موجود را صرف تولید می کنند مناسب است و تدبیر و عقلانیتی که تامین کنندگان منابع مالی در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اتخاذ می کنند موجب رونق تولید، افزایش کیفی محصولات داخلی و به تبع آن افزایش صادرات می شود.

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا