بورسفرابورس

نمایندگان صندوق‌های جسورانه کشورهای عضو «دی ۸» به تهران می‌آیند

توسط کارگروه علمی نشست سرمایه‌گذاری فناوری موضوعاتی همچون سرمایه‌گذاری شرکتی، سرمایه‌گذاری مشترک، ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا، قوانین مرتبط با صندوق‌های جسورانه و نیز کسب و کار فرشتگان سرمایه‌گذار به عنوان محتوای پنل‌های نشست انتخاب شده و از متخصصان این حوزه از کشورهای اسلامی برای ارائه آخرین دستاوردها و نظرات مرتبط دعوت شده است.

نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM 2017) با حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه کشورهای عضو دی-هشت هفته آتی به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، در نشست سرمایه‌گذاری فناوری مواردی همچون سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگو، ارائه تجربیات و مدل‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر برگزیده، ارائه داستان تعامل استارت‌آپ‌های منتخب با سرمایه‌گذاران، جلسه ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های نوپا (Pitch Deck) و کارگاه‌های آموزشی، محورهای این نشست را تشکیل می‌دهند.

همچنین توسط کارگروه علمی این نشست موضوعاتی همچون سرمایه‌گذاری شرکتی (CVC)، سرمایه‌گذاری مشترک، ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا، قوانین مرتبط با صندوق‌های جسورانه و نیز کسب و کار فرشتگان سرمایه‌گذار به عنوان محتوای پنل‌های نشست انتخاب شده و از متخصصان این حوزه از کشورهای اسلامی برای ارائه آخرین دستاوردها و نظرات مرتبط دعوت شده است.

لازم به ذکر است نخستین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت با محوریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه در تاریخ  13 و ۱۴ آذر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نشست نیز از طریق سایت tim.d8tten.org امکان‌پذیر است.

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا