بانکبانک و بیمه

خبر خوش سیف به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری بیش از ۲۰۰میلیون

سیف رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: پرداخت بدهی سپرده‌گذاران بیش از ۲۰۰میلیون تومان آغاز شده و بانک مرکزی مصمم است که مشکلات آنها رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز پارلمان، گفت: مجلس امروز پیش از آغاز جلسه علنی، با حضور آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.

وی افزود: رئیس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی مجلس اعلام کرد که بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به‌طور کامل پرداخت شده است و تلاش و عزم بانک مرکزی و مجموعه دولت و نظام این است که مشکل سپرده‌گذاران در مؤسسات اعتباری حل‌وفصل شود، به‌طوری که بدهی مابقی سپرده‌گذاران نیز پرداخت خواهد شد.

همچنین بخوانید

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در جمع‌بندی جلسه غیرعلنی پارلمان، گفت: فضای جلسه این طور بود که عزم دولت و مجموعه نظام بر این است که مشکل سپرده‌گذاران در مؤسسات اعتباری به‌نحوی حل شود.

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: آقای سیف در این جلسه گفت که پرداخت بدهی سپرده‌گذاران بیش از ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شده و بانک مرکزی مصمم است که مشکلات آنها رفع شود.

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا