ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قابلیت بوک مارک به توییتر اضافه می‌شود

طبق گزارش‌های منتشر شده، توییتر قصد دارد قابلیت جدید بوکمارک را به این شبکه اجتماعی بیفزاید که به کاربران اجازه می‌دهد توییت های خود را سیو کرده و بعدا منتشر کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت theverge، شبکه اجتماعی توییتر که  یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان امروز محسوب می شود، مدت هاست که در تلاش است با افزودن قابلیت ها و امکانات جدید، رضایت کاربران خود را جلب کند.

تینا کویاما – طراح محصولات شرکت توییتر – با انتشار یک توییت در این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که توییتر با افزوده شدن گزینه قابلیت جدید بوکمارک به چه صورت خواهد شد و کاربران برای استفاده از آن باید چکار کنند.

همچنین بخوانید

وی در تشریح این موضوع افزود:” ما همه راههایی که می شد قابلیت بوکمارک را به توییتر اضافه کنیم امتحان کرده ایم و به زودی آن را در دسترسی همگان قرار خواهیم داد”.

وی ادامه داد :” قابلیت بوک مارک تنها به صورت خصوصی و برای خود کاربر در صفحه کاربری خود قابل مشاهده و دسترسی است”.

بر اساس گزارش‌های موجود، کاربران توییتر برای استفاده از این قابلیت جدید باید بر روی گوشه سمت چپ توییت خود در صفحه کاربری کلیک کرده تا منوی بوک مارک بر روی صفحه ظاهر شود. بدین وسیله کاربران قادر خواهند بود توییت مورد نظر خود را سیو کرده و به اصطلاح آن را به بوک مارک خود بیفزایند.

قابلیت بوک مارک در بسیاری از اپلیکیشن ها، شبکه های اجتماعی و مرورگرهای اینترنتی وجود دارد و به منظور حفظ و نگهداری از برخی پست های مورد علاقه کاربران برای مشاهده یا ارسال است.

کیت کولمن – مدیر محصولات شرکت توییتر – نیز در ماه اکتبر سال جاری میلادی در توییتی از اضافه شدن قابلیت بوک مارک به توییتر خبر داده بود چرا که کاربران بسیاری در جهان از این غول تکنولوژی افزودن این قابلیت جدید را درخواست کرده بودند.

هم اکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه دقیقا چه زمانی این قابلیت به صورت رسمی در دسترس همه کاربران قرار می گیرد، گزارش نشده است.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا