بانکبانک و بیمه

از تیم بانک پارسیان تقدیر شد


در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین المپیاد بین بانکی از تیم بانک پارسیان تقدیر شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)،در مراسمی که عصر چهارشنبه اول آذرماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی، با حضور دکتر سیف، مدیر کل بانک مرکزی، دکتر پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، دکتر جمشیدی، دبیر کل کانون بانک ها،همچنین جمعی از مقامات بانکی و دانشگاهی و نیز تیم های منتخب برگزار شد ، از اعضا تیم بانک پارسیان، تقدیر شد.

در این گردهمایی، نخست آقای دکتر جمشیدی، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ضمن  ایراد گزارشی در خصوص شیوه برگزاری این المپیاد گفت: این المپیاد پس از تشکیل شدن جلسات و کارگروه های متعدد مردادماه سال جاری ، برگزار شدو از میان ۱۸ بانک خصوصی، ۱۴۰ نفردر قالب تیم های ۱۲ نفره  در این رویداد علمی شرکت کردند که در نهایت موسسه اعتباری کوثر رتبه  اول ، بانک دی رتبه  دوم، بانک های انصار و پارسیان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند. وی ابراز امیدواری کرد، زمینه های ارتقای شغلی برگزیدگان این دوره، در بانک ها فراهم آید. 
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از شناسایی و بهره مندی از نیروی های شایسته شبکه بانکی خبر داد.
دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، با بیان اینکه این المپیاد در واقع مسابقه دانش بانکی در موضوعات مختلف بوده است گفت: بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با تمام توان مشارکت فعال داشته اند و خوشبختانه امروز شاهد آیین تقدیر از برگزیدگان این مراسم هستیم.
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی هدف از این المپباد را شناسایی، تربیت و بهره مندی از نیروهای شایسته نظام بانکی عنوان کرد.
پرویزیان افزود: همواره این رهنمود از سوی رییس کل بانک مرکزی مبنی بر تقویت و ایجاد جایگاهی برای کانون بانک های خصوصی وجود داشت و امیدواریم این کانون در آینده بتواند ضمن تایید اعتبارحرفه ای همکاران نظام بانکی و حمایت از حقوق صنفی اعضای شبکه بانکی، در فرآیند تصمیم گیری های نظام بانکی نقش به سزایی داشته باشد.
در ادامه این مراسم، از تیم ها و نفرات برتر با ارائه لوح تقدیرو هدایایی، قدردانی شد. گفتنی است اعضای تیم پارسیان که متشکل ازآقایان رضامحمدحسینی، سید مهدی موسوی ، مهردادشجاعیان، محمدکاردان ،سجادسلیمان نیا، حسین یعقوبی و خانم ها شهربانو خیزاب، سپیده طورجی راغب ،افسانه ایزدی دوست، صدیقه صادق زاده و نسرین اقبالی بودند که توانستند رتبه سوم تیمی را از آن خود سازند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا