بانکبانک و بیمه

پست‌بانک‌ آماده ارائه خدمات به زلزله‌زدگان


خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این فاجعه گفت: این بانک آماده ارائه خدمات بانکی به مناطق زلزله زده می باشد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، وی افزود: با توجه به خسارت وارده به شعب این بانک در شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب و باجه‌های روستائی تابعه و منازل و اموال کارکنان مستقر در این شعب و همچنین ایجاد تألم فراوان به جهت از دست دادن بستگانشان، تلاش همه آنها این است که به‌محض مرتفع شدن مشکلات زیرساخت‌های منطقه، خدمات متنوع بانکی همانند روال عادی به هموطنان زلزله‌زده فراهم نماید.
فرحی کمک به رفع مشکلات مردم منطقه را از اولویت های پست بانک ایران دانست و افزود: جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز شهرستان سرپل ذهاب، دو دستگاه خودپردازسیار(ATM) این بانک به زودی در شهرستان قصرشیرین مستقر شده و خدمت‌رسانی را به هموطنان آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: تنی چند از مدیران ارشد بانک به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند تا ضمن بررسی وضعیت شعب و باجه‌ها، مشکلات را برای تسریع در خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده منطقه فراهم نماید.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا