بانکبانک و بیمه

۶برنامه بانک مهر اقتصاد برای ارتقاء سودآوری


مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان قم بر توسعه سهم بازار، وصول مطالبات و فروش املاک مازاد تاکید کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب استان برتوسعه سهم بازار، مشتری مداری، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات، فروش املاک مازاد و افزایش استفاده از خدمات کارمزدی در راستای ارتقاء سودآوری بانک تأکید کرد.

وی با بیان اهمیت شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان، گفت: توسعه سهم بازار در بازار پولی و مالی کشور و ارتقای سودآوری از برنامه های اصلی بانک است از اینرو همه باید تلاش کنیم تا با افزایش بهره وری و سودآوری، جایگاه بانک را بیش از پیش ارتقاء بخشیم.
 ایمانی افزود: امروز رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار یکی از اولویت های اصلی کشور است، لذا بانک مهر اقتصاد در صدد است تا با طراحی محصولات متناسب با نیاز جامعه و ارائه تسهیلات به تولید کنندگان و صنعتگران در رشد و شکوفائی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم باشد.
 مدیر عامل بانک ضمن گفتگو با همکاران و تقدیر از آنان به بررسی وضعیت منابع و مصارف شعب، شناسایی مسائل قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده، افزایش نرخ بهای فروش و وصول مطالبات پرداخت و برنامه های مورد نظر بانک را برای همکاران تشریح نمود.
جواد حاجی مزدارانی- معاون امور مناطق بانک- نیز در حاشیه بازدید از شعب استان، گفت: توان مالی یک بانک به میزان سهم از بازار پولی و مالی بستگی دارد و افزایش این سهم باعث ایجاد ثبات و در نتیجه مقبولیت از دید مردم خواهد شد.
معاون امور مناطق بر توجه به بازار هدف و تحقق شاخص های مالی شعب و همکاری کارکنان در راستای ارتقاء سود عملیاتی تاکید و افزود: روسای شعب باید از قدرت ریسک بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع حساس با اتخاذ تصمیم مناسب، بانک را در راستای تحقق اهدافش کمک نمایند.
بهروز درخشان- رئیس اداره امور شعب استان قم – هم به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و اظهار داشت: استان قم با استفاده از راهکارهای علمی و عملی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف بانک برنامه ریزی نموده و امیدواریم بتوانیم با عزمی راسخ و تلاش مجدانه در ماه های باقی مانده از سال ۹۶ تمامی اهداف تعیین شده را محقق نمائیم.
گفتنی است مدیرعامل و معاون امور مناطق از شعب فرهنگیان، ۱۹دی، توحید، حضرت جوادالائمه(ع) و شهید فاطمی بازدید به عمل آوردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا