بانکبانک و بیمه

برگزاری قرعه کشی دومین مرحله جشنواره دوجین بانک سرمایه

با آغاز سومین مرحله جشنواره دوجین بانک سرمایه، مراسم قرعه کشی مرحله دوم این جشنواره به زودی برگزار و ۷۲ برنده خوش شانس این مرحله معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،

به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، با آغاز مرحله سوم جشنواره دوجین بانک سرمایه از تاریخ ۱۳ آبان‌ماه، به زودی قرعه کشی مرحله نخست این جشنواره برگزار و اسامی ۷۲ برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره از طریق وب سایت بانک سرمایه اعلام می‌شود.

همچنین بخوانید

شایان ذکر است جشنواره دوجین بانک سرمایه در ماه‌های منتهی به دوازدهمین سالگرد تاسیس این بانک با ۷۲ برنده خوش شانس در هر ماه برگزار شده و دومین مرحله قرعه کشی این جشنواره در روزهای آتی برگزار می‌شود.

هم‌وطنان گرامی می‌توانند آخرین اخبار این جشنواره را از طریق وبسایت بانک سرمایه به نشانی www.sbank.ir، کانال تلگرام بانک سرمایه به نشانی https://telegram.me/sarmayebank و یا صفحه اینستاگرام بانک سرمایه به نشانیwww.instagram.com/banksarmaye دریافت کنند.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانش آموز در باجه اسلامشهر بانک سرمایه

از سوی دیگر، بانک سرمایه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و به‌مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان، بانک سرمایه مراسم گرامیداشت روز دانش آموز را با حضور دانش آموزان مدرسه فرهنگ سازان نامی در باجه اسلامشهر برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم ناصری پور، مدیر مدرسه فرهنگ سازان نامی در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از مسئولان بانک سرمایه در برگزاری این مراسم گفت: این بازدید یک جلسه آموزشی برای دانش آموزان است که می توانند از نزدیک با کارکرد و نحوه انجام امور مالی در بانک آشنا شوند.

در ادامه فیروز فیضی، معاون باجه اسلامشهر در خصوص نحوه پیدایش بانک و چگونگی انجام عملیات بانکی توضیحاتی ارائه نمود و با هدایت دانش آموزان به پشت باجه ها توضیحاتی در خصوص شیوه افتتاح حساب و همچنین صدور کارت بانکی برای دانش آموزان بیان داشت.

در حاشیه این مراسم، شهرام برزگری زیری، از خیرین و معتمدین اسلامشهر که از مشتریان خوب باجه اسلامشهر نیز می باشد در سخنانی کوتاه از همکاران شعبه به دلیل وظیفه شناسی و مشتری مداری و همچنین از مسئولان بانک سرمایه که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود پذیرای دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم در روز ۱۳ آبان بوده و با صعه صدر اطلاعات مورد نیاز را در اختیار دانش آموزان قرار دادند، تقدیر کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم هدایایی از طرف بانک سرمایه توسط مسئولان شعبه به دانش آموزان اهدا شد.

گفتنی است همزمان با این مراسم، در استان های دیگر نیز مراسم گرامیداشت روز دانش آموز به همت بانک سرمایه برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا