بانکبانک و بیمه

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعب استان قزوین

پدرام رئیس هیات مدیره به همراه نجدی مدیر امور استان ها و فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی به منظور ارزیابی عملکرد شعب و دوایر ستادی از مدیریت شعب استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از جمله اهداف مهم این بازدید بود.
در این سفر یک روزه رئیس هیات مدیره و هیات همراه از ۶ شعبه استان بازدید و از شعب موفق تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه، جلسه هم اندیشی با روسا و کارکنان بانک در استان به منظور ارایه رهنمودهای لازم در راستای تحقق اهداف و سیاست های اعتباری نیمه دوم سال با حضور پدرام، نجدی و فرجی مهماندار در محل سالن جلسات ساختمان مدیریت استان برگزار شد.

همچنین بخوانید

رئیس هیات مدیره در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش همه همکاران روند پیشرفت بانک را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۷ ماهه سال ۹۶ با رشد ۴۲ درصدی منابع ، حایز رتبه برتر جذب منابع قرض الحسنه در میان بانک ها شده است.

پدرام با اشاره به پتانسیل های استان قزوین در زمینه جذب منابع، مشارکت کلیه پرسنل استان را در مقوله بازاریابی خواستار شد و اضافه کرد: تلاش در زمینه جذب منابع و بازاریابی و توجه به سوددهی شعب، وظیفه تک تک همکاران است و این موضوع باید در تمامی کارکنان نهادینه شود.

در ادامه، نجدی مدیر امور استانها نیز ضمن تاکید بر موضوعات مطرح شده، جذب منابع را شریان اصلی و حیاتی دانست و توسعه بانکداری الکترونیک، اشاعه حسابهای جاری و توجه به اصول مشتری مداری را از جمله راهکارهای تقویت منابع بانک برشمرد.

مدیر امور استانها بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی برای معرفی و گسترش طرح های جدید بانک نظیر پیوند مهر ایران، تداوم مهر، انگیزش مهر و… اشاره کرد و بیان داشت: باید همه کارکنان با مشارکت در سامانه پیشنهادات، سبد محصولاتی بانک را تقویت کنند.

در این جلسه، فرجی مهمانداررییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقاء رفاهیات کارکنان اظهارداشت: روند حرکت به سوی سیستمی شدن فعالیتهای این اداره آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال جاری صندوق بهداشت و درمان کارکنان بانک راه اندازی گردد.

در پایان، آمار عملکرد بانک به تفکیک شعب توسط میرزا عبداللهی ها مدیر شعب استان قزوین ارایه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک تشریح شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا