بانکبانک و بیمه

نمایشگاه "پدافند سایبری" افتتاح شد


رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که درباره تهدیدات زیستی یا تهدیدات مشترک زیستی و سایبری هشدارهایی داده می‌شود؛ چرا که در آینده گفته می‌شود انتقال ویروس بیولوژیک و ویروس‌های سایبری از طریق نمایشگر ممکن خواهد بود.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی پس از افتتاح نمایشگاه پدافند سایبری، در گفتگویی با خبرنگاران که در غرفه موسسه نور برگزار شد، اظهار داشت: سایبری فرآیندی جهانی است که چه بخواهیم یا نخواهیم بخشی از زندگی ما را در بر می‌گیرد و البته دولت‌ها هم قدرت ممانعت از ورود فناوری‌ها را ندارند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر در این رابطه دو راه حل در خصوص مواجهه با فناوری‌ها می‌توان انجام داد؛ بدین صورت که یا مانند کره شمالی که اجازه ورود هر فناوری را به داخل کشورش نمی‌دهد برخورد کرد یا از فناوری به صورت کنترل و مدیرت شده استفاده کرد.

سرتیپ غلامرضا جلالی در گفتگو با مهندس سجاد رضایی مدیر واحد امنیت اطلاعات و دیگر کارشناسان موسسه با نرم افزارها و سامانه های بومی  تولید شده در موسسه آشنا شد.
این نمایشگاه تا روز سه شنبه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن شماره ۱۵ و ۱۶ نمایشگاه بین المللی فعال است و غرفه موسسه نور نیز میزبان علاقه مندان خواهد بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا